Translate

sobota, 28 stycznia 2017

Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu.



#RedLipstickMonster #EwaGrzelakowska-Kostoglu #PolishMakeupVlog #Makijaż #KsiążkaOMakijażu #KochamKsiążki #BookAboutMakeup #PolishBooks #BookOfDay

Część z Was kojarzy pewnie z Youtuba blogerke o pseudonimie Red Lipstick Monster czyli Ewę Grzelakowską-Kostoglu. Jej makijażowy kanał cieszy się popularnością. Odwiedziłam go kilkukrotnie. Nie jest to wprawdzie moja ulubiona blogerka makeupowa, ale gdy zobaczyłam na półce w bibliotece jej książkę, stwierdziłam "Ryzyk fizyk chyba mi nie zaszkodzi. A nóż czegoś nowego się dowiem 😉 i nie będę straszyć ludzi efektem pandy 🐼. (Słyszałam o nim i obawiam się, że niechcący mogłam prezentować światu to zjawisko 😒.)

Wspomniana książka "Red Lipstick Monster. Tajniki makijażu" zawiera przydatne informacje dotyczące:

  • rodzajów pędzli i ich przeznaczenia,
  • sposobu prawidłowej aplikacji kosmetyków,
  • doboru kosmetyków w zależności od rodzaju cery,
  • makijażu dla dalekowidzów i krótkowidzów,
  • konturowania oraz wielu innych zagadnień.
Dla kogo:
-dla 👩 zaczynajacych przygodę z makijażem,
-dla osób, które chcą tak jak ja 😀 poszerzyć swoją wiedzę.

P.S. Książka mi nie zaszkodziła. Ba, cieszę się, że po nią sięgnęłam. Jeśli chcecie kupić ją na prezent to możecie spróbować wypożyczyć ją w bibliotece i przejrzeć 😉.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz