Translate

wtorek, 10 stycznia 2017

Powitanie :)

Nie zaskoczę Was jeśli powiem, że będzie to blog o książkach. Takich z "lat dziecinnych" jak i obecnych.

Od dłuższego czasu, chciałam założyć bloga, w którym mogłabym dzielić się swoimi przemyśleniami na temat książek. Będzie on również zapewne pewnego rodzaju spisem choć części tego co miałam okazję znaleźć na bibliotecznych półkach. Już od wczesnego dzieciństwa moim magicznym miejscem była maleńka biblioteka szkolna w szkole podstawowej. Lubiłam tam przychodzić po lekcjach
i czekać w towarzystwie książek na mamę. Czułam się tam bezpiecznie, za biurkiem siedziała miła pani, która początkowo ze zdziwieniem wypożyczała mi małej dziewczynce stopniowo coraz większe stosiki książek. Później stałam się stałym gościem tego królestwa książek :).










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz